Fitness Club

SIŁOWNIA

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 21:30 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00 – 18:00.

Posiadamy siłownię o bardzo wysokim standardzie, z profesjonalnym sprzętem i fachową obsługą naszych znanych i wykwalifikowanych instruktorów. Znajduje się tutaj zestaw przyrządów typowo męskich, jak i tych ukierunkowanych na ćwiczenia lżejsze, tzw. fitness.

Wszystko to daje możliwość poprawienia własnej sylwetki oraz samopoczucia, jak również jest doskonałą okazją do nawiązania nowych, ciekawych znajomości w trakcie ćwiczeń.

Korzystając z naszej oferty mają Państwo do wyboru wejścia pojedyncze, a w przypadku zdecydowania się na regularne, systematyczne odwiedzanie siłowni – karnety:

Istnieje także możliwość skorzystania ze zniżki. W tej kwestii oferujemy:
– zniżkę uczniowską (dla uczniów i studentów do 26. roku życia) – o 2 zł mniej na każdym wejściu. Z karnetu ze zniżką uczniowską może korzystać wyłącznie osoba, na którą wystawiony jest karnet. Zniżka uczniowska wyklucza zniżkę dla stałego klienta.
– zniżkę dla stałego klienta – wynosi ona o 1 zł mniej na każdym wejściu. Dotyczy osób, które wykupią następny karnet nie później niż 7 dni po upływie ważności poprzedniego. Przy zakupie nowego karnetu wymagane jest okazanie ostatniego.

SAUNA

Do korzystania z sauny zapraszamy przez cały tydzień, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 22:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 11:00 – 18:00. Wymagana jest wcześniejsza (co najmniej 1 godzinę przed planowanym wejściem) rezerwacja telefoniczna lub osobista. Opłata za saunę wynosi 24 zł / 1 godzinę od osoby.

Posiadamy elegancką saunę o wysokim wysokim standardzie z pełnym zapleczem – prysznicami, toaletą i pokojem wypoczynkowym. Dla bezpieczeństwa w pomieszczeniu powinny znajdować się co najmniej 2 osoby.

AEROBIK I STEPAEROBIK

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy o godz. 18:00. Prowadzi je instruktor Kamila Kusior.

Aerobik to ćwiczenia wykonywane w rytm muzyki w dość szybkim tempie i wielokrotnie powtarzane. Dominują kroki taneczne połączone z elementami gimnastyki. Odpowiedni dobór ćwiczeń angażuje kolejno wszystkie partie mięśniowe, a odpoczynkiem są ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne. Jest formą aktywności sprawnościowo-zdrowotnej, opartej na intensywnej wymianie tlenowej. Ma pozytywny wpływ na wydolność układu sercowo-naczyniowego, wzmacnia aparat mięśniowy, podnosi sprawność ogólną, przyczynia się do wzrostu wytrzymałości i wydolności kondycyjnej, pozwala zachować zgrabną sylwetkę ciała.
Stepaerobik polega na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia o regulowanej wysokości. Na stepie można wykonać około 250 ćwiczeń w rytm muzyki. Głównym celem zajęć jest nauka techniki pracy na stepie, kroków podstawowych, łączonych w proste układy choreograficzne. Zajęcia mają na celu zwiększenie wytrzymałości organizmu, poprawę koordynacji ruchowej, redukcję tkanki tłuszczowej, a przede wszystkim wzmocnienie dolnych partii mięśniowych. Ćwiczenia te nie są przeznaczone dla osób z problemami stawów kolanowych, skokowych oraz kręgosłupa, ponieważ w trakcie ćwiczeń dochodzi do przeciążeń kolan, bioder i kostek.

ĆWICZENIA RELAKSACYJNE

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy o 19:00. Prowadzi je instruktor Katarzyna Pietraszko.

Są jednym z najlepszych sposobów pokonywania stresu. Główną ich ideą jest rozluźnienie zesztywniałych i bolesnych mięśni, wyregulowanie oddechu, uspokojenie umysłu, nauka kontrolowania stanu napięcia emocjonalnego oraz ogólna poprawa samopoczucia.
Powtarzane podczas zajęć sekwencje ruchów i ćwiczeń oddechowych (zaczerpnięte z Jogi, Tai Chi, Pilatesu i sztuki relaksu), do odpowiednio dobranej muzyki uspokoją nasze ciało i umysł, pomogą nabrać dystansu do stresujących sytuacji, przywrócą siły witalne, co ma szczególne znaczenie we współczesnym, zabieganym świecie.